In politica de retur nu se incadreaza produsele care fac parte din categoria consumabile (ex: cabluri, difuzoare si drivere, lampi/ becuri, lichid de fum/ baloane/ ceata) sau categoria instrumentelor de suflat (saxofon, muzicuta, blockflote, etc), castilor si microfoanelor. Produsele din aceste categorii pot fi returnate numai daca sunt sigilate si nefolosite.
Nu se pot returna produsele care beneficiaza de pachete de programe cu licenta (presupune inregistrarea clientului pe baza "serial number") care au fost instalate de consumator. Nu se accepta returul produselor de tip software, licenta si garantie, care au fost activate prin utilizarea unui cod aflat in interiorul ambalajului ambalajului. De asemenea, produsele de tip voucher nu pot fi returnate.
Nu sunt acceptate pentru retur produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
In cazul returnarii unui produs, inapoierea banilor se va face catre aceeasi persoana mentionata pe factura fiscala/contract prin transfer bancar (ex. Alexandru Popescu a platit factura produsului returnat; acestei persoane ii va fi restituita suma platita, intr-un cont bancar persona.
Daca factura este emisa pe persoana juridica/firma, vanzatorul nu este obligat sa accepte returul produselor si inapoierea banilor.
In cazul produselor achizitionate prin credit de consum, in sistem rate, rambursarea banilor se face catre banca, fapt ce duce la anularea ratelor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand formularul de retur disponibil aici, transmis dupa ce a fost completat la adresa de e-mail contact@senia.ro.
Cele 14 zile in care aveti dreptul sa va retrageti din prezentul contract incep sa fie calculate de la data la care ati primit produsele. Formularul de retur trebuie trimis pe adresa de e-mail indicata mai sus cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produselor.
Va rugam sa asteptati sa va confirmam ca produsele achizitionate pot fi returnate, inainte de a le expedia catre noi.
Dupa ce primiti confirmarea posibilitatii returului, ne puteti trimite produsele inapoi, prin intermediul unei companii de curierat care poate asigura integritatea acestora. Va reamintim ca taxele de curierat aferente transportului produselor returnate cad in sarcina dumneavoastra. Daca alegeti sa ne trimiteti produsele inainte de a primi confirmarea posibilitatii returului, taxele de curierat aferente trimiterii produselor inapoi catre dumneavoastra vor fi achitate de dumneavoastra.
Forta majora: Termenul de solutionare a retururilor se prelungeste in perioada pandemiei de COVID-19 cu 4 zile calendaristice. Toate produsele primite vor fi, din cauza perioadei în care virusul persista pe suprafete, mai întâi carantinate, apoi dezinfectate si testate. Va reamintim ca politica noastra de retur nu permite returnarea instrumentelor de suflat, a castilor si a microfoanelor, din motive de igiena.